Bezpečnost a kvalita

Od svého založení společnost scanservice usiluje o maximální kvalitu a bezpečnost poskytovaných služeb, dva základní předpoklady pro zpracování dokladů finančních institucí. Kvalita i informační bezpečnost jsou každoročně prověřovány v rámci dohledových a recertifikačních auditů. V případě, že zákazník požaduje prověřit dodržování bezpečnosti zpracování svým vlastním auditním orgánem, jsme schopni tento požadavek umožnit.

Bezpečnost řešíme na úrovni:

  • Fyzické
    • Prostory rozdělené do bezpečnostních zón, chráněné pomocí EZS a kamerového systému
    • EZS vyveden na pult centrální ochrany s dohledem 7 x 24
    • Přístup do jednotlivých zón pouze povolaným osobám
    • Přístup návštěvám do zpracovatelských provozů je přísně zakázán
  • Systémové
    • Primární a záložní datové centrum
    • Zdvojené připojení k internetu
    • Řízený přístup k systémům a aplikacím
    • Logování a monitorování (nasazen dohledový systém)
  • Organizační
    • Všechny procesy jsou dokumentovány
    • Zaveden Incident Management
    • Zaveden Change a Problem Management
    • Oddělený vývoj, testování a provoz
  • Personální
    • Prověřování pracovníků před nástupem
    • Školení bezpečnosti
    • Školení o ochraně osobních údajů a ochraně důvěrných informací při zpracování dokumentů zákazníků

Řízení kvality je součástí každého realizovaného projektu.  Specifický plán kvality je sestaven během přípravné fáze projektu a vychází z požadavků zákazníka. Kvalita je řízena ve fázích:

  • Přebírání dokumentace
  • Přípravy
  • Skenování
  • Vytěžování a indexace
  • Finalizace
  • Předávání dat a dokumentů

Na zodpovědný přístup společnosti k životnímu prostředí poukazuje certifikát ISO 14001. Jsme držiteli certifikátů ISO 9001 a ISO 27001

Reference